Review article
https://doi.org/10.38003/sv.69.1.7
Uloga marketinga u upravljanju odgojnoobrazovnom ustanovom
Josip Miletić
; Department of Croatian Studies, University of Zadar
Abstract
U radu se problematizira uloga marketinga u upravljanju odgojno-obrazovnom ustanovom. Analiziraju se obilježja odgojno-obrazovne djelatnosti kao javnog dobra te marketinga kao poslovne filozofije i poslovne funkcije. Obrazlaže se kompatibilnost marketinga i obrazovanja kroz analizu specifičnosti tih dviju djelatnosti. Utvrđuju se problemi na koje uprava odgojno-obrazovne ustanove nailazi u svome radu, a koje se marketinškim pristupom može kvalitetno riješiti. Marketing odgojno-obrazovne ustanove ima sve veću ulogu i važnost jer je marketinški pristup osnova učinkovita djelovanja odgojno-obrazovnih ustanova.
Keywords
menadžment; odgoj; obrazovanje; škola
Hrčak ID:
247382
URI
Publication date:
24.11.2020.
Visits: 3.156 *