Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.38003/sv.69.1.7

Uloga marketinga u upravljanju odgojnoobrazovnom ustanovom

Josip Miletić ; Department of Croatian Studies, University of Zadar


Full text: croatian pdf 378 Kb

page 261-276

downloads: 1.261

cite

Full text: english pdf 366 Kb

page 277-292

downloads: 677

cite


Abstract

U radu se problematizira uloga marketinga u upravljanju odgojno-obrazovnom ustanovom. Analiziraju se obilježja odgojno-obrazovne djelatnosti kao javnog dobra te marketinga kao poslovne filozofije i poslovne funkcije. Obrazlaže se kompatibilnost marketinga i obrazovanja kroz analizu specifičnosti tih dviju djelatnosti. Utvrđuju se problemi na koje uprava odgojno-obrazovne ustanove nailazi u svome radu, a koje se marketinškim pristupom može kvalitetno riješiti. Marketing odgojno-obrazovne ustanove ima sve veću ulogu i važnost jer je marketinški pristup osnova učinkovita djelovanja odgojno-obrazovnih ustanova.

Keywords

menadžment; odgoj; obrazovanje; škola

Hrčak ID:

247382

URI

https://hrcak.srce.hr/247382

Publication date:

24.11.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 3.093 *