Original scientific paper
Konceptualni model, potencijalni prediktori i dimenzije sklonosti prema uporabi Interneta
Goran Bubaš
Željko Hutinski
Full text: english pdf 819 Kb
page 27-44
downloads: 1.507
cite
APA 6th Edition
Bubaš, G. & Hutinski, Ž. (2006). Konceptualni model, potencijalni prediktori i dimenzije sklonosti prema uporabi Interneta. Medijska istraživanja, 12 (1), 0-0. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/22959
MLA 8th Edition
Bubaš, Goran and Željko Hutinski. "Konceptualni model, potencijalni prediktori i dimenzije sklonosti prema uporabi Interneta." Medijska istraživanja, vol. 12, no. 1, 2006, pp. 0-0. https://hrcak.srce.hr/22959. Accessed 28 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Bubaš, Goran and Željko Hutinski. "Konceptualni model, potencijalni prediktori i dimenzije sklonosti prema uporabi Interneta." Medijska istraživanja 12, no. 1 (2006): 0-0. https://hrcak.srce.hr/22959
Harvard
Bubaš, G., and Hutinski, Ž. (2006). 'Konceptualni model, potencijalni prediktori i dimenzije sklonosti prema uporabi Interneta', Medijska istraživanja, 12(1), pp. 0-0. Available at: https://hrcak.srce.hr/22959 (Accessed 28 November 2024)
Vancouver
Bubaš G, Hutinski Ž. Konceptualni model, potencijalni prediktori i dimenzije sklonosti prema uporabi Interneta. Medijska istraživanja [Internet]. 2006 [cited 2024 November 28];12(1). Available from: https://hrcak.srce.hr/22959
IEEE
G. Bubaš and Ž. Hutinski, "Konceptualni model, potencijalni prediktori i dimenzije sklonosti prema uporabi Interneta", Medijska istraživanja, vol.12, no. 1, pp. 0-0, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/22959. [Accessed: 28 November 2024]
Abstract
Brojne aktivnosti koje su povezane s uporabom Interneta mogu biti korisne za privatni život i profesionalne aktivnosti pojedinca. Motivacija za uporabu Interneta je važna istraživačka tema imajući u vidu populacije osoba i posebne skupine koje pokazuju nisku razinu korištenja Interneta i pored dostupne telekomunikacijske
infrastrukture te zadovoljavajućih financijskih mogućnosti za korištenje tog medija. U ovom je članku prikazan konceptualni model sklonosti prema uporabi Interneta, a izloženi su i rezultati empirijskog istraživanja potencijalnih prediktora i faktora koji utječu na motivaciju za korištenje Interneta. Provedena je anketa na
435 sveučilišnih studenata i podaci su analizirani postupcima regresijske i faktorske analize. U radu je raspravljeno o utvrđenim potencijalnim prediktorima frekvencije uporabe Interneta, kao i želje za korištenjem Interneta, a također i o dimenzijama motivacije za uporabu Interneta koje su dobivene postupkom faktorske analize.
Keywords
Internet; motivacija; sklonost prema uporabi Interneta; masovni mediji; anketa; regresijska analiza; faktorska analiza
Hrčak ID:
22959
URI
https://hrcak.srce.hr/22959
Publication date:
20.6.2006.
Article data in other languages:
english
Visits: 3.218
*