Skip to the main content

Original scientific paper

Komparativno istraživanje stavova i motivacije hrvatskih učenika engleskoga i njemačkog jezika

Jelena Mihaljević Djigunović orcid id orcid.org/0000-0002-9430-7526 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Vesna Bagarić orcid id orcid.org/0000-0001-9049-9295 ; Faculty of Philosophy, University of Osijek, Osijek, Croatia


Full text: english pdf 1.585 Kb

page 259-281

downloads: 1.615

cite


Abstract

U svojoj longitudinalnoj komparativnoj studiji autorice uspoređuju stavove i
motivaciju hrvatskih učenika engleskoga i njemačkog jezika. Usporedbe provode
s obzirom na jezik ali i stupanj jezičnoga i afektivnog razvoja učenika uključujući
učenike osmoga razreda osnovne škole i završnoga razreda srednje škole. U
istraživanju se služe i kvantitativnim i kvalitativnim pristupom. Podatke su
prikupile upitnikom kojeg je dio bio strukturiran a dio nestrukturiran. Zaključke
formiraju na temelju kvantitativnih i kvalitativnih rezultata, a donose i implikacije
svojih nalaza za buduća istraživanja.

Keywords

stavovi; motivacija; engleski kao strani jezik; njemački kao strani jezik; jezično samopouzdanje

Hrčak ID:

23120

URI

https://hrcak.srce.hr/23120

Publication date:

17.4.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 4.002 *