Original scientific paper
Komparativno istraživanje stavova i motivacije hrvatskih učenika engleskoga i njemačkog jezika
Jelena Mihaljević Djigunović
orcid.org/0000-0002-9430-7526
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Vesna Bagarić
orcid.org/0000-0001-9049-9295
; Faculty of Philosophy, University of Osijek, Osijek, Croatia
Abstract
U svojoj longitudinalnoj komparativnoj studiji autorice uspoređuju stavove i
motivaciju hrvatskih učenika engleskoga i njemačkog jezika. Usporedbe provode
s obzirom na jezik ali i stupanj jezičnoga i afektivnog razvoja učenika uključujući
učenike osmoga razreda osnovne škole i završnoga razreda srednje škole. U
istraživanju se služe i kvantitativnim i kvalitativnim pristupom. Podatke su
prikupile upitnikom kojeg je dio bio strukturiran a dio nestrukturiran. Zaključke
formiraju na temelju kvantitativnih i kvalitativnih rezultata, a donose i implikacije
svojih nalaza za buduća istraživanja.
Keywords
stavovi; motivacija; engleski kao strani jezik; njemački kao strani jezik; jezično samopouzdanje
Hrčak ID:
23120
URI
Publication date:
17.4.2008.
Visits: 4.002 *