Skip to the main content

Review article

Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji

Marijana Hameršak


Full text: croatian pdf 250 Kb

page 67-86

downloads: 2.106

cite


Abstract

Nakon osvrta na začetničke semiotičke i kulturalnostudijske pristupe oglašavanju,
autorica se usredotočuje na, u njima, uglavnom neprepoznato i/ili
nepriznato područje istraživanja: proizvodnju reklama. Na temelju nekoliko
nestrukturiranih razgovora s djelatnicima kreativnih odjela marketinških
agencija analizira koncepcije djetinjstva artikulirane u procesu proizvodnje.
Osobito i ambivalentno mjesto koje djetinjstvo zauzima u procesu proizvodnji
reklama razaznaje na razini iskaza i praksi autora reklama s jedne strane te u
profesionalnoj i zakonskoj regulaciji oglašavanja s druge strane.

Keywords

oglašavanje; proizvodnja reklama; djetinjstvo (semiologija); studij djetinjstva; reprezentacija djetinjstva; etičnost oglašavanja

Hrčak ID:

23314

URI

https://hrcak.srce.hr/23314

Publication date:

10.12.2003.

Article data in other languages: english

Visits: 3.804 *