Review article
Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji
Marijana Hameršak
Abstract
Nakon osvrta na začetničke semiotičke i kulturalnostudijske pristupe oglašavanju,
autorica se usredotočuje na, u njima, uglavnom neprepoznato i/ili
nepriznato područje istraživanja: proizvodnju reklama. Na temelju nekoliko
nestrukturiranih razgovora s djelatnicima kreativnih odjela marketinških
agencija analizira koncepcije djetinjstva artikulirane u procesu proizvodnje.
Osobito i ambivalentno mjesto koje djetinjstvo zauzima u procesu proizvodnji
reklama razaznaje na razini iskaza i praksi autora reklama s jedne strane te u
profesionalnoj i zakonskoj regulaciji oglašavanja s druge strane.
Keywords
oglašavanje; proizvodnja reklama; djetinjstvo (semiologija); studij djetinjstva; reprezentacija djetinjstva; etičnost oglašavanja
Hrčak ID:
23314
URI
Publication date:
10.12.2003.
Visits: 3.804 *