Review article
Uključivanje knjige u obrazovni program medijske pismenosti
Manca Košir
Abstract
Medijski odgoj je nezavisan predmet ili sastavni dio drugih predmeta u nastavnim
programima na svim razinama obrazovanja u brojnim državama. One prepoznaju da je
u suvremenom svijetu, naše življenje i okruženje određeno masovnim medijima.
Recentna istraživanja masovnih medija ukazuju kako vizualni mediji i nove
tehnologije prevladavaju nad drugim oblicima medijske komunikacije. Knjiga, kao
najstariji medij masovne komunikacije, marginalizirana je u svojoj uporabi i isključena
iz predmeta medijskog odgoja. Ovaj rad zastupa mišljenje da bi knjiga trebala biti
uključena u program medijskog odgoja, i da bi trebalo osigurati prikladno okruženje u
kojem će knjizi biti poklonjena dužna pažnja. Medijska pismenost, koja je zacrtani cilj
svih modela medijskog odgoja, ne može se postići bez čitalačke pismenosti.
Keywords
medijska kompetencija; obrazovanje za medije; knjiga kao medij
Hrčak ID:
23358
URI
Publication date:
20.5.2002.
Visits: 2.697 *