Skip to the main content

Review article

Uključivanje knjige u obrazovni program medijske pismenosti

Manca Košir


Full text: english pdf 187 Kb

page 77-89

downloads: 1.037

cite


Abstract

Medijski odgoj je nezavisan predmet ili sastavni dio drugih predmeta u nastavnim
programima na svim razinama obrazovanja u brojnim državama. One prepoznaju da je
u suvremenom svijetu, naše življenje i okruženje određeno masovnim medijima.
Recentna istraživanja masovnih medija ukazuju kako vizualni mediji i nove
tehnologije prevladavaju nad drugim oblicima medijske komunikacije. Knjiga, kao
najstariji medij masovne komunikacije, marginalizirana je u svojoj uporabi i isključena
iz predmeta medijskog odgoja. Ovaj rad zastupa mišljenje da bi knjiga trebala biti
uključena u program medijskog odgoja, i da bi trebalo osigurati prikladno okruženje u
kojem će knjizi biti poklonjena dužna pažnja. Medijska pismenost, koja je zacrtani cilj
svih modela medijskog odgoja, ne može se postići bez čitalačke pismenosti.

Keywords

medijska kompetencija; obrazovanje za medije; knjiga kao medij

Hrčak ID:

23358

URI

https://hrcak.srce.hr/23358

Publication date:

20.5.2002.

Article data in other languages: english

Visits: 2.697 *