Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.17818/EMIP/2021/1.3

ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA OBILJEŽJIMA PRODAVAONICE: NALAZI IZ HRVATSKE MALOPRODAJE HRANOM

Ivana Pavlić ; University of Dubrovnik, Department of Economics and Business, Dubrovnik, Croatia
Katija Vojvodić orcid id orcid.org/0000-0001-7870-1438 ; University of Dubrovnik, Department of Economics and Business, Dubrovnik, Croatia
Barbara Puh orcid id orcid.org/0000-0002-8454-0762 ; University of Dubrovnik, Department of Economics and Business, Dubrovnik, Croatia


Full text: croatian pdf 1.194 Kb

page 57-76

downloads: 613

cite


Abstract

Zadovoljstvo potrošača smatra se jednim od najvažnijih čimbenika koji utječe na odanost prodavaonici. Problematika zadovoljstva potrošača prodavaonicom u hrvatskom je maloprodajnom okruženju nedovoljno istražena, posebice kad je riječ o razmatranju zadovoljstva potrošača pojedinim obilježjima prodavaonice. Stoga, cilj je rada utvrditi razinu zadovoljstva potrošača pojedinim obilježjima prodavaonice te utvrditi postojanje razlika u razini zadovoljstva potrošača u odnosu na njihova sociodemografska i bihevioralna obilježja. Rezultati istraživanja na prigodnom uzorku hrvatskih potrošača pokazuju da su potrošači najzadovoljniji fizičkim okruženjem prodavaonice te prodajnim osobljem, dok najmanji stupanj zadovoljstva iskazuju prema dodatnim uslugama te cijenama. Također, utvrđene su razlike u razini zadovoljstva pojedinim obilježjima prodavaonice i sociodemografskim te bihevioralnim obilježjima potrošača. Iako korišteni uzorak i provedba istraživanja u jednoj hrvatskoj županiji ograničavaju generalizaciju nalaza, rad pridonosi postojećoj literaturi pružajući uvid u zadovoljstvo potrošača prodavaonicom u hrvatskoj maloprodaji hrane.

Keywords

zadovoljstvo prodavaonicom; potrošači; obilježja prodavaonice; maloprodaja hrane

Hrčak ID:

258638

URI

https://hrcak.srce.hr/258638

Publication date:

10.6.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.298 *