Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.22598/at/2021.33.1.75

IMIDŽ DESTINACIJE: IMPLIKACIJE KATEGORIZACIJE 156 PUBLIKACIJA U RAZDOBLJU OD 2008. OD 2019. ZA BUDUĆA ISTRAŽIVANJA

Thilini Alahakoon ; School of Advertising, Marketing & Public Relations, Queensland University of Technology, Brisbane, Australia
Steven Pike ; School of Advertising, Marketing & Public Relations, Queensland University of Technology, Brisbane, Australia
Amanda Beatson ; School of Advertising, Marketing & Public Relations, Queensland University of Technology, Brisbane, Australia


Full text: croatian pdf 681 Kb

page 75-131

downloads: 345

cite

Full text: english pdf 681 Kb

page 75-131

downloads: 236

cite


Abstract

Imidž destinacije jedan je od najviše istraživanih konstrukata u literaturi o turizmu od prvih studija publiciranih u ranim 1970-ima. Unatoč njegovoj dugotrajnoj popularnosti, još uvijek nema konsenzusa oko načina mjerenja imidža destinacije pa postoji mnoštvo gledišta i metoda. Stoga ovaj članak identificira glavne značajke uzorka od 156 članaka o imidžu destinacija u razdoblju od 2008. do 2019. godine kako bi budući istraživači dobili konsolidiranu metodološku kategorizaciju. Kategorizacija slijedi Pikeov (2002, 2007) pregled 262 članka o imidžu destinacije iz razdoblja od 1973. do 2007. godine. Ovim dvjema studijama budući istraživači imidža destinacije dobit će uvid u reference i značajke iz uzorka od 418 radova objavljenih u razdoblju od 1973. do 2019. godine. K tomu, ističemo nekoliko glavnih ograničenja dosadašnjih istraživanja imidža destinacije koja predstavljaju prilike za buduće istraživače, a koje bi unaprijedile razumijevanje složene prirode atraktivnosti destinacije.

Keywords

imidž destinacije; kontekst putovanja; putne situacije; metode istraživanja; istraživački jaz; ograničenja

Hrčak ID:

259273

URI

https://hrcak.srce.hr/259273

Publication date:

23.6.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.388 *