Željeznice 21, Vol. 19 No. 1, 2020.
Professional paper
ANALIZA SAVJETOVANJA S PREDSTAVNICIMA KORISNIKA USLUGA ŽELJEZNIČKOG PRIJEVOZA TERETA I PUTNIKA
Kristijan Solina
Ivica Škrtić
orcid.org/0000-0002-3611-5999
Ivan Šimunec
orcid.org/0000-0003-0364-9916
Abstract
HAKOM kao nacionalno regulatorno tijelo na temelju zakonske
odredbe provodi redovito savjetovanje s predstavnicima korisnika
željezničkih usluga kako bi uzelo u obzir njihova stajališta o tržištu
željezničkih usluga. Na liberaliziranome tržištu željezničkoga teretnog
prijevoza zadovoljstvo korisnika prijevoza posebno dolazi do izražaja
zbog većega broja prijevoznika kojima cilj treba biti maksimalno
udovoljavanje korisnicima usluge. Redovito istraživanje zadovoljstva
korisnika uslugom željezničkoga prijevoza treba biti, kako putničkome
prijevozniku tako i svim teretnim prijevoznicima, jedan od najvažnijih
prodajnih i marketinških alata za postizanje zadovoljstva krajnjega
korisnika i povećanje tržišnog udjela samih prijevoznika.
Keywords
željeznički prijevoznik; upravitelj infrastrukture; operator uslužnog objekta; teretni prijevoz; putnički prijevoz
Hrčak ID:
259495
URI
Publication date:
9.3.2020.
Visits: 751 *