Other
Uloga korištenja alata za vizualizaciju na razumijevanje algoritama sortiranja u online nastavi
Monika Mladenović
orcid.org/0000-0002-5330-605X
; University of Split, Faculty of Science
Lucija Udiljak
; University of Split, Faculty of Science
Ivica Boljat
orcid.org/0000-0002-9410-418X
; University of Split, Faculty of Science
Abstract
Učenje i poučavanje algoritama sortiranja je vrlo zahtjevno kako za učitelja tako i za učenike. Problem može biti još veći kada se nastava u cijelosti provodi u online okruženju što je bio slučaj u Republici Hrvatskoj od sredine ožujka do kraja školske godine 2019/20 zbog COVID-19 pandemije. Korištenje alata za vizualizaciju može pomoći u spuštanju razine apstrakcije pri poučavanju složenih koncepata kako bi učenici lakše razumjeli rad algoritama. U svrhu ispitivanja utjecaja korištenja alata za vizualizaciju tijekom online nastave provedeno je istraživanje u travnju i svibnju 2020. godine u dva treća razreda (n=52) jedne Prirodoslovno-matematičke gimnazije. U eksperimentalnoj grupi koristili smo alate za vizualizaciju VisuAlgo i Python Tutor za poučavanje algoritama sortiranja i implementaciju istih u Pythonu. Osim toga su ispitani i stavovi učenika o aktualnom provođenju online nastave U ovom radu su opisani provedba i rezultati navedenog istraživanja.
Keywords
Hrčak ID:
260635
URI
Publication date:
18.6.2021.
Visits: 1.012 *