Skip to the main content

Other

Objektivnost i subjektivnost ocjenjivanja u nastavi tehničke kulture

Nikola Marangunić ; University of Split, Faculty od Science
Mia Osibov ; University of Split, Faculty of Science


Full text: english Article3_V5_No1 1 Kb

page 20-30

downloads: 149

cite


Abstract

Tema ovog članka je objektivnost i subjektivnost ocjenjivanja u nastavi tehničke kulture. U članku su objašnjeni pojmovi poput dokimologije, ocjena, ocjenjivanja, subjektivnog i objektivnog načina ocjenjivanja, grešaka u ocjenjivanju, što će nam biti potrebno za razumijevanje teme članka. Kroz nastavu tehničke kulture djeca usvajaju teorijska i praktična znanja. Nekoć je naglasak bio na praktičnom dijelu, no s vremenom zbog smanjenja satnice sve više nastave se odvija kroz poučavanje djece teorijskim znanjima. Cilj prikazanog istraživanja je prikazati subjektivne i objektivne načine ocjenjivanja kao i probleme u ocjenjivanju u nastavi tehničke kulture. U zaključku su prikazani rezultati istraživanja.

Keywords

Hrčak ID:

260637

URI

https://hrcak.srce.hr/260637

Publication date:

18.6.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 756 *