Media studies, Vol. 12 No. 23, 2021.
Original scientific paper
https://doi.org/10.20901/ms.12.23.2
Kako turski kreativni profesionalci vide industriju televizijskih drama: intervjui s glumcima, producentima, redateljima, scenaristima i distributerima
Ayşen Gül
orcid.org/0000-0003-0847-6882
; Istanbul University, Turkey
Abstract
Turska televizijska industrija naglo se razvila u posljednjem desetljeću i povećala izvoz televizijskih drama (dizis) u više od stotinu država. Turska je 2016. godine postala drugi najveći izvoznik televizijskih drama u svijetu nakon Sjedinjenih Američkih Država. Transnacionalizacija industrije televizijskih drama, dizi, rezultat je rada i karakteristika kreativne industrije. Međutim, ta industrija ima i neke ozbiljne probleme. Ovaj rad nastoji objasniti izazove s kojima se sreće turska televizijska industrija kroz intervjue s glumcima, producentima, redateljima, scenaristima i distributerima, te dati preporuke za uspjeh izvoza turskih televizijskih proizvoda.
Keywords
turske televizijske drame; Dizi; izvoz; turski kreativni profesionalci
Hrčak ID:
260888
URI
Publication date:
23.7.2021.
Visits: 2.463 *