Skip to the main content

Review article

VIDLJIVOST I VAŽNOST ŽENA U ODNOSIMA S JAVNOŠĆU

Martina Planinić ; University of Mostar
Ružica Ljubičić orcid id orcid.org/0000-0001-6970-3888


Full text: croatian pdf 221 Kb

page 211-233

downloads: 825

cite


Abstract

Najnoviji trendovi i istraživanja pokazuju da su odnosi s javnošću profesija u kojoj dominiraju žene. U ovom radu, odnosno u teorijskome dijelu, navedene su neke od brojnih definicija odnosa s javnošću te njihovo mjesto u suvremenom poslovnom svijetu. Navedena su i istraživanja koja pokazuju da žene dominiraju u odnosima s javnošću i da odabiru taj studij i zanimanje više od muškaraca. Međutim, metafora staklenoga plafona još uvijek im je zaprjeka ka napredovanju u vodećim pozicijama u organizacijama, institucijama, strankama i državama. Navedene su i prednosti i nedostatci žena u komunikacijskome procesu. Urađeno je istraživanje o vidljivosti i važnosti žena u odnosima s javnošću. Od metodologije istraživanja korišteno je anketno ispitivanje na uzorku od 161 ispitanika. Istraživanje je provedeno o prednostima i nedostatcima žena u verbalnoj i neverbalnoj komunikaciji, o predrasudama s kojima se žene suočavaju te koliko rodni identitet utječe na sposobnost prenošenja jasnih poruka koje su važne za razumijevanje određenih organizacija u javnosti.

Keywords

odnosi s javnošću; žene; muškarci; vidljivost; rodni identitet; diskriminacija; predrasude; komunikacija; verbalna komunikacija; neverbalna komunikacija.

Hrčak ID:

261216

URI

https://hrcak.srce.hr/261216

Publication date:

30.12.2020.

Visits: 1.696 *