Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.3935/rsp.v28i2.1730

Nikada nije prekasno za učenje: Uloga organizacijske podrške u učenju starijih zaposlenika

Jana Žnidaršič orcid id orcid.org/0000-0003-1719-8394 ; University of Ljubljana, School of Economics and Business, Ljubljana, Slovenia
Mojca Kogovšek orcid id orcid.org/0000-0003-2071-0352 ; Grm Novo mesto – Centre of Biotechnics and Tourism, Novo mesto, Slovenia
Metka Kogovšek ; Grm Novo mesto – Centre of Biotechnics and Tourism, Novo mesto, Slovenia
Irena Ograjenšek orcid id orcid.org/0000-0002-2248-1517 ; University of Ljubljana, School of Economics and Business, Ljubljana, Slovenia


Full text: english pdf 487 Kb

page 239-258

downloads: 527

cite

Full text: croatian pdf 487 Kb

page 259-259

downloads: 298

cite


Abstract

U posljednjim desetljećima cjeloživotno učenje zadobiva sve više pozornosti zbog svoje ključne uloge u socijalnim mjerama za poticanje aktivnog starenja. Zbog brojnih kontroverznih rezultata istraživanja o trajnom učenju starijih zaposlenika, naš je rad usmjeren na usporedbu starijih i mlađih zaposlenika u pogledu njihove motivacije (spremnosti) za učenje i na ishode koji su rezultat procesa učenja i usavršavanja. Naši rezultati ne pokazuju statistički značajne razlike u rezultatima učenja obje grupe zaposlenika niti u općoj motivaciji za učenje. Ipak, rezultati pokazuju da se stariji zaposlenici manje bave učenjem kako bi ispunili svoje karijerne ciljeve, a više kako bi unaprijedili učinkovitost u radu, te da bi olakšali prijenos znanja na radnom mjestu. Dodatno se razmatra ključna uloga percipirane organizacijske podrške trajnog učenja i usavršavanja starijih zaposlenika na radnom mjestu.

Keywords

starenje radne snage; stariji zaposlenici; motivacija za učenje; upravljanje starenjem

Hrčak ID:

261368

URI

https://hrcak.srce.hr/261368

Publication date:

25.7.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 2.213 *