Original scientific paper
EUROPSKA ISKUSTVA I KURIKULUM POVIJESTI U OBVEZNOM OBRAZOVANJU
Snježana Koren
; Faculty of Philosophy, University of Zagreb
Magdalena Najbar-Agičić
; Faculty of Philosophy, University of Zagreb
Abstract
Autorice donose rezultate komparativne analize kurikuluma povijesti
nekoliko europskih zemalja: Engleske, Škotske, Irske, Norveške, Švedske, Finske,
Njemačke, Nizozemske, Austrije, Mađarske i Slovenije. U istraživanju se nastojalo
prepoznati mjesto koje povijest kao školski predmet zauzima u obveznom
obrazovanju tih zemalja. Promatra se također način na koji se u tim zemljama defi -
niraju važni elementi poput svrhe i ciljeva nastave povijesti i očekivanih učeničkih
postignuća. Dobiveni podaci uspoređuju se sa situacijom u kojoj se nalazi nastava
povijesti u Republici Hrvatskoj. Autorice naglašavaju važnost defi niranja ciljeva i
očekivanih postignuća u većini analiziranih kurikuluma nasuprot hrvatskoj praksi
defi niranja obveznih tema i detaljnog opisivanja propisanih sadržaja
Keywords
nastava povijesti; kurikulumi povijesti; ciljevi; očekivana učenička postignuća; europska iskustva
Hrčak ID:
24601
URI
Publication date:
10.12.2007.
Visits: 4.425 *