Skip to the main content

Original scientific paper

EUROPSKA ISKUSTVA I KURIKULUM POVIJESTI U OBVEZNOM OBRAZOVANJU

Snježana Koren ; Faculty of Philosophy, University of Zagreb
Magdalena Najbar-Agičić ; Faculty of Philosophy, University of Zagreb


Full text: croatian pdf 1.032 Kb

page 321-343

downloads: 1.476

cite

Full text: english pdf 1.354 Kb

page 344-372

downloads: 1.162

cite


Abstract

Autorice donose rezultate komparativne analize kurikuluma povijesti
nekoliko europskih zemalja: Engleske, Škotske, Irske, Norveške, Švedske, Finske,
Njemačke, Nizozemske, Austrije, Mađarske i Slovenije. U istraživanju se nastojalo
prepoznati mjesto koje povijest kao školski predmet zauzima u obveznom
obrazovanju tih zemalja. Promatra se također način na koji se u tim zemljama defi -
niraju važni elementi poput svrhe i ciljeva nastave povijesti i očekivanih učeničkih
postignuća. Dobiveni podaci uspoređuju se sa situacijom u kojoj se nalazi nastava
povijesti u Republici Hrvatskoj. Autorice naglašavaju važnost defi niranja ciljeva i
očekivanih postignuća u većini analiziranih kurikuluma nasuprot hrvatskoj praksi
defi niranja obveznih tema i detaljnog opisivanja propisanih sadržaja

Keywords

nastava povijesti; kurikulumi povijesti; ciljevi; očekivana učenička postignuća; europska iskustva

Hrčak ID:

24601

URI

https://hrcak.srce.hr/24601

Publication date:

10.12.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 3.837 *