Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.22210/strjez/50-2/5

Humor u nastavi stranoga jezika

Marina Mrazovac orcid id orcid.org/0000-0003-1230-1233 ; Glazbena škola Ivana Matetića Ronjgova Rijeka


Full text: croatian pdf 95 Kb

page 267-278

downloads: 307

cite


Abstract

U ovome radu nudi se prikaz relevantne literature i istraživanja koja se bave primjenom humora u nastavi stranoga jezika. Humor je relativno kompleksna pojava koju je vrlo teško jednoznačno definirati budući da se pojavljuje u različitim oblicima i situacijama te ovisi o individualnim karakteristikama pojedinaca koji ga koriste u pisanome ili usmenome diskursu.
Kada je riječ o primjeni humora u nastavi stranoga jezika, rezultati istraživanja uvelike ukazuju na njegove mnogobrojne pozitivne učinke na učenike i nastavni proces, od unaprjeđenja razredne atmosfere i komunikacije, do raznih jezičnih doprinosa. Međutim, implementacija humora u nastavu ne treba se shvatiti olako. Način i željeni ishod korištenja humora u nastavi moraju biti dobro osmišljeni kako bi se izbjegli potencijalni neželjeni rezultati. Ako mu se pristupi na pravilan način, humor svakako može biti koristan sudionik svakoga nastavnog procesa.

Keywords

humor, nastavni proces, nastava stranoga jezika, jezična igra

Hrčak ID:

270395

URI

https://hrcak.srce.hr/270395

Publication date:

16.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 862 *