Market-Tržište, Vol. 33 No. 2, 2021.
Original scientific paper
https://doi.org/10.22598/mt/2021.33.2.185
Doprinosi snimanja funkcionalnom magnetskom rezonancijom istraživanju tržišta: prepreke i perspektive
Maja Vujičić
orcid.org/0000-0001-5017-9334
; University of Rijeka, Faculty of Economics and Business
Bruno Grbac
; University of Rijeka
Vladimir Mozetič
orcid.org/0000-0002-8838-5165
; University of Rijeka, Faculty of Medicine
Abstract
Svrha – Svrha je istraživanja utvrditi način korištenja funkcionalne magnetske rezonancije (fMRI) kao istraživačkog alata u neuromarketingu te analizirati sve važne elemente njegove provedbe, kao i definirati sve relevantne pojmove vezane uz neuromarketing i neuroznanost potrošača.
Metodološki pristup – Istraživanje je usmjereno na provođenje fMRI eksperimenta pa su korištene metode promatranja, anketnog ispitivanja i intervjuiranja.
Rezultati i implikacije – Analiziranjem svih koraka u provođenju fMRI eksperimenta i određivanjem načina na koji se provodi fMRI istraživanje definirane su prepreke te je utvrđeno što treba prevladati za nastavak daljnjih istraživanja.
Ograničenja – Brojna ograničenja uključivala su nedostatak adekvatne opreme i softvera, ogromne administrativne barijere te pronalazak stručnjaka osposobljenih za provođenje ovakve vrste istraživanja.
Doprinos – Istraživanje je kombiniralo teme osjetilnoga marketinga, neuromarketinga i društvenoga marketinga. Nadalje, istraživanje doprinosi raščišćavanju putova za ovakvu vrstu pristupa istraživanju u budućnosti kao novom trendu koji dolazi.
Keywords
neuromarketing; neuroznanost potrošača; fMRI; društveni marketing; osjetilni marketing;
Hrčak ID:
270696
URI
Publication date:
12.1.2022.
Visits: 2.378 *