Skip to the main content

Professional paper

Transformacija engleskog nogometa u okviru globalizacije

Ema Špehar orcid id orcid.org/0000-0001-6501-4698 ; OŠ Ane Katarine Zrinski, Matije Gupca 22, 32282 Retkovci, Croatia
Jelena Lončar orcid id orcid.org/0000-0003-2580-1931 ; Department of Geography, Faculty of Science, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 1.525 Kb

page 7-21

downloads: 351

cite


Abstract

Rane devedesete bile su turbulentne godine za engleski Premiership koji je doživljavao neke od glavnih promjena u povijesti lige. Kao posljedica otvaranja tržišta, engleski Premiership počinje se otvarati i postaje dostupan navijačima diljem svijeta. Danas zahvaljujući medijima, sponzorima, stranim ulaganjima i općenito zahvaljujući popularnosti nogomet, pa i sport u cijelosti, postaje globalni tržišni fenomen u koji se sve više ulaže i koji donosi ekonomske dobrobiti samim nogometašima, klubovima, vlasnicima, navijačima odnosno posljedično njegovoj internacionalnoj popularnosti.

Keywords

nogomet; Premiership; sponzorstvo; brendovi; navijači; mediji

Hrčak ID:

270700

URI

https://hrcak.srce.hr/270700

Publication date:

12.1.2022.

Visits: 767 *