Geografski horizont, Vol. 67. No. 1., 2021.
Professional paper
Transformacija engleskog nogometa u okviru globalizacije
Ema Špehar
orcid.org/0000-0001-6501-4698
; OŠ Ane Katarine Zrinski, Matije Gupca 22, 32282 Retkovci, Croatia
Jelena Lončar
orcid.org/0000-0003-2580-1931
; Department of Geography, Faculty of Science, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Abstract
Rane devedesete bile su turbulentne godine za engleski Premiership koji je doživljavao neke od glavnih promjena u povijesti lige. Kao posljedica otvaranja tržišta, engleski Premiership počinje se otvarati i postaje dostupan navijačima diljem svijeta. Danas zahvaljujući medijima, sponzorima, stranim ulaganjima i općenito zahvaljujući popularnosti nogomet, pa i sport u cijelosti, postaje globalni tržišni fenomen u koji se sve više ulaže i koji donosi ekonomske dobrobiti samim nogometašima, klubovima, vlasnicima, navijačima odnosno posljedično njegovoj internacionalnoj popularnosti.
Keywords
nogomet; Premiership; sponzorstvo; brendovi; navijači; mediji
Hrčak ID:
270700
URI
Publication date:
12.1.2022.
Visits: 1.239 *