Professional paper
Stavovi učenika o nastavi na daljinu tijekom pandemije – prijedlozi unaprjeđivanja
Zdenka Brebrić
orcid.org/0000-0002-2152-1329
; I. osnovna škola Bjelovar, Bjelovar
Abstract
U prvom valu pandemije koronavirusa odgojno-obrazovni sustav i svi njeni di- onici bili su suočeni s neočekivanim prijelazom iz poznatog sustava nastave u školi na nastavu na daljinu. Ovaj rad bavi se stavovima učenika, polaznika predmetne nastave iz šest osnovnih škola u RH, o nastavi na daljinu na kraju nastavne godine 2019./2020. Proučavalo se nekoliko aspekata nastave na daljinu: zadovoljstvo uopće, procjena jasnoće i načina poučavanja te komunikacija s učiteljima, količina obveza, dnevni boravak za računalom, slobodno vrijeme i prijedlozi učenika za poboljša- nje nastave na daljinu. Rezultati pokazuju umjereno zadovoljstvo, preveliku količinu zadaća i najčešće pisanu komunikaciju u poučavanju, dovoljno slobodnog vremena, ali boravak za računalom 4 i više sati dnevno. Učenički prijedlozi za poboljšanje: više direktne komunikacije u poučavanju, manje zadaća i kvalitetnije objašnjavanje.
Keywords
nastava na daljinu, pandemija, učenici predmetne nastave
Hrčak ID:
273382
URI
Publication date:
1.11.2020.
Visits: 819 *