Skip to the main content

Professional paper

Samovrednovanje škole

Snežana Markan ; OŠ Šećerana, Šećerana


Full text: croatian pdf 531 Kb

page 101-112

downloads: 2.239

cite


Abstract

Samovrednovanje je znanstveno i stručno osmišljen postupak koji omogućava odgojno – obrazovnim
djelatnicima da na temelju sustavnog praćenja, analiziranja i preispitivanja samostalno
unaprijede vlastiti odgojno-obrazovni rad. Potaknuta je rasprava o kvaliteti odgoja i obrazovanja
na razini škole sa svim sudionicima odgojno-obrazovnoga procesa (učitelji, roditelji, učenici…)
te je dobiveno njihovo mišljenje o mogućim strategijama unaprjeđenja kvalitete. Također,
rezultati su omogućili spoznavanje dobrog odnosa učenika prema drugim učenicima i školi,
suradnički odnos učitelja, roditelja i škole te pozitivno i motivirajuće radno ozračje kojem pridonosi
i dobar odnos učenika i učitelja. Rad se temelji na rezultatima anketa učenika, roditelja i
učitelja u svrhu unaprjeđenja kvalitete odgojno – obrazovnog rada u Osnovnoj školi Šećerana.

Keywords

analiziranje; kvaliteta odgoja i obrazovanja; samovrednovanje; unaprjeđenje.

Hrčak ID:

273549

URI

https://hrcak.srce.hr/273549

Publication date:

1.3.2022.

Visits: 2.852 *