Skip to the main content

Professional paper

Stvaralačko učenje i neobične priče kroz eTwinning projekt Create with dice! (Unusual Europe stories)

Elena Kladarić orcid id orcid.org/0000-0001-6024-6991 ; Osnovna škola Horvati, Zagreb


Full text: croatian pdf 1.085 Kb

page 113-128

downloads: 343

cite


Abstract

Novijim spoznajama o učenju dolazi se do zaključka kako je jedan od bitnih zadataka odgoja i
obrazovanja naučiti učenike misliti, tj. naučiti ih kako učiti. Stvarajući na zadanu temu, učenici
dolaze do rješenja pojedinih problema, a projektnom nastavom im se omogućuje samostalnost u
reguliranju i modificiranju učenja. Nastavnik je onaj koji može učenicima ponuditi metode pomoću
kojih mogu bolje pamtiti. Jedna od tih metoda, tj. tehnika pamćenja su neobične priče, čijom
uporabom se potiče razvoj asocijativnog mišljenja koje je preduvjet kasnijem formiranju funkcionalnog
znanja.

Keywords

projektna nastava; stvaralačko učenje; neobične priče; eTwinning

Hrčak ID:

273550

URI

https://hrcak.srce.hr/273550

Publication date:

1.3.2022.

Visits: 850 *