Skip to the main content

Professional paper

PRILAGODBE LEKTIRNIH SADRŽAJA UČENICIMA S TEŠKOĆAMA U OSNOVNOJ ŠKOLI

Valerija Boras orcid id orcid.org/0000-0002-2270-1583 ; Elementary School Mato Lovrak


Full text: croatian pdf 328 Kb

page 41-54

downloads: 1.063

cite


Abstract

Uspješnost integracije učenika s teškoćama u obitelj, školu, zajednicu, radno mjesto i društvo ovisi o njegovim temeljnim obrazovnim postignućima, posebno o razvoju čitalačke pismenosti. Jedna od temeljnih komponenti za razvoj čitalačke pismenosti je školska lektira. Važnost školske lektire nije samo naučiti učenika čitati već i uvesti ga u svijet djela, potaknuti maštu, logičko zaključivanje, moralno i životno razmišljanje. Dostupnost školske lektire učenicima s teškoćama u Republici Hrvatskoj izuzetno je ograničena te se često oslanja na kreativnost i inicijativu pojedinog učitelja. Ovaj rad bavi se prikazom lektirnih djela, prilagođenih učenicima s teškoćama u osnovnoj
školi, dostupnih na hrvatskom tržištu. Jednako tako u radu će se prikazati preporuke za prilagodbu sadržaja lektirnih djela za učenike s intelektualnim teškoćama i jezično-govorno glasovnim komunikacijskim teškoćama.

Keywords

lektira; prilagodba; učenici s teškoćama; osnovna škola

Hrčak ID:

273719

URI

https://hrcak.srce.hr/273719

Publication date:

22.12.2021.

Visits: 1.481 *