Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2021-9-1-04

FINANCIJSKA ANALIZA MIKROBLOGING PLATFORME TWITTER

Joško Lozić orcid id orcid.org/0000-0001-5568-5279 ; University of North, Croatia


Full text: croatian pdf 2.038 Kb

page 26-34

downloads: 239

cite


Abstract

Twitter je izrastao u najveću i najutjecajniju mikrobloging platformu na svijetu. Najčešće se spominje u kontekstu političkog diskursa, ali svoje pratitelje imaju javne ličnosti iz svih područja društvenog djelovanja. Nakon četrnaest godina postojanja približio se granici zasićenja ukupnih prihoda i broja korisnika. Cilj je ovog rada analizirati financijski aspekt poslovanja mikrobloging platforme Twitter. Uz financijski aspekt poslovanja, neizbježno je analizirati korelaciju između financijskih pokazatelja i trenda broja korisnika koji stvaraju sadržaje na platformi. Twitter je visoko tehnološki razvijena korporacija, te stvara prihode iz prodaje oglasnog prostora kao i iz prodaje „big data“ podataka. Degresivnim rastom broja korisnika, smanjuje se rast broja poslanih tweetova, a time slabi interes oglašivača za suradnjom. Twitter su nalazi na prekretnici poslovanja.

Keywords

ekonomija platformi; mikrobloging; nulti marginalni trošak; Twitter

Hrčak ID:

273752

URI

https://hrcak.srce.hr/273752

Publication date:

20.4.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.026 *