Polytechnic and design, Vol. 9 No. 1, 2021.
Review article
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2021-9-1-04
FINANCIJSKA ANALIZA MIKROBLOGING PLATFORME TWITTER
Joško Lozić
orcid.org/0000-0001-5568-5279
; University of North, Croatia
Abstract
Twitter je izrastao u najveću i najutjecajniju mikrobloging platformu na svijetu. Najčešće se spominje u kontekstu političkog diskursa, ali svoje pratitelje imaju javne ličnosti iz svih područja društvenog djelovanja. Nakon četrnaest godina postojanja približio se granici zasićenja ukupnih prihoda i broja korisnika. Cilj je ovog rada analizirati financijski aspekt poslovanja mikrobloging platforme Twitter. Uz financijski aspekt poslovanja, neizbježno je analizirati korelaciju između financijskih pokazatelja i trenda broja korisnika koji stvaraju sadržaje na platformi. Twitter je visoko tehnološki razvijena korporacija, te stvara prihode iz prodaje oglasnog prostora kao i iz prodaje „big data“ podataka. Degresivnim rastom broja korisnika, smanjuje se rast broja poslanih tweetova, a time slabi interes oglašivača za suradnjom. Twitter su nalazi na prekretnici poslovanja.
Keywords
ekonomija platformi; mikrobloging; nulti marginalni trošak; Twitter
Hrčak ID:
273752
URI
Publication date:
20.4.2021.
Visits: 1.026 *