Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.31724/rihjj.48.1.16

Prisutnost enuncijatora uzročnih izričaja u esejima koje su napisali studenti francuskog kao stranog jezika

Anna Kucharska orcid id orcid.org/0000-0002-2318-5971 ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II


Full text: french pdf 707 Kb

page 349-367

downloads: 337

cite


Abstract

Cilj je članka analizirati uzročnost kao argumentativno oruđe u esejima. Esej je zadatak koji se često koristi na tečajima stranih jezika da bi se učenik naučio i da bi se iskušala njegova podobnost vođenja argumentativnoga diskursa. Pretpostavljamo da govornik koji piše esej, ovdje tretiran kao argumentativna izjava, stvara govorni čin s ciljem da svoje sugovornike uvjeri u ono što govori. Da bi lakše dostigao ovaj cilj, on mora nijansirati uzročne veze modificirajući ih bilo navođenjem objektivnih, znanstvenih podataka, bilo pomoću osobitoga viđenja autoriteta ili skupine kojoj sugovornik pripada. Analiza sastavaka omogućuje promatranje stava govornikā prema zadatku pisane proizvodnje u okviru njihove jezične poduke.

Keywords

enuncijator; lokutor; uzročnost; esej

Hrčak ID:

281042

URI

https://hrcak.srce.hr/281042

Publication date:

29.7.2022.

Article data in other languages: french english

Visits: 1.279 *