Professional paper
Marketinška komunikacija u visokom obrazovanju – razrada na primjeru tržišnog segmenta
Boris Marjanović
orcid.org/0000-0002-1132-6079
; Istarsko Veleučilište – Università Istriana di scienze applicate, Pula, Hrvatska
David Košara
orcid.org/0000-0001-9310-2871
; Istarsko Veleučilište – Università Istriana di scienze applicate, Pula, Hrvatska
Abstract
Efikasno komunicirati potreba je svake organizacije, što nije jednostavno postići. Tržište nije homogeno ni po pitanju ponašanja potrošača ni po pitanju potreba. Segmentacija tržišta nužan je alat za grupiranje potrošača čime je moguće prilagoditi marketinške aktivnosti, između ostalog i marketinšku komunikaciju, za svaki segment u cilju maksimizacije učinka uloženih napora. Ovaj rad prikazuje razradu marketinške komunikacije na primjeru jednog segmenta na tržištu visokog obrazovanja, iz čega je vidljivo da komunikacijske aktivnosti moraju slijediti jasne korake u kontekstu vremena, tipa informacije, marketinških alata i korištenih medija. Načela prikazana u ovome radu moguće je primijeniti i izvan okvira visokog obrazovanja.
Keywords
komunikacijski miks; segmentacija tržišta; efikasna komunikacija; komunikacijski alati; mediji; poruka
Hrčak ID:
284753
URI
Publication date:
18.10.2022.
Visits: 535 *