Skip to the main content

Professional paper

Marketinška komunikacija u visokom obrazovanju – razrada na primjeru tržišnog segmenta

Boris Marjanović orcid id orcid.org/0000-0002-1132-6079 ; Istarsko Veleučilište – Università Istriana di scienze applicate, Pula, Hrvatska
David Košara orcid id orcid.org/0000-0001-9310-2871 ; Istarsko Veleučilište – Università Istriana di scienze applicate, Pula, Hrvatska


Full text: croatian pdf 259 Kb

page 63-72

downloads: 192

cite


Abstract

Efikasno komunicirati potreba je svake organizacije, što nije jednostavno postići. Tržište nije homogeno ni po pitanju ponašanja potrošača ni po pitanju potreba. Segmentacija tržišta nužan je alat za grupiranje potrošača čime je moguće prilagoditi marketinške aktivnosti, između ostalog i marketinšku komunikaciju, za svaki segment u cilju maksimizacije učinka uloženih napora. Ovaj rad prikazuje razradu marketinške komunikacije na primjeru jednog segmenta na tržištu visokog obrazovanja, iz čega je vidljivo da komunikacijske aktivnosti moraju slijediti jasne korake u kontekstu vremena, tipa informacije, marketinških alata i korištenih medija. Načela prikazana u ovome radu moguće je primijeniti i izvan okvira visokog obrazovanja.

Keywords

komunikacijski miks; segmentacija tržišta; efikasna komunikacija; komunikacijski alati; mediji; poruka

Hrčak ID:

284753

URI

https://hrcak.srce.hr/284753

Publication date:

18.10.2022.

Visits: 521 *