Preliminary communication
Strateško uklapanje velikih hrvatskih poduzeća u poslovno okruženje s posebnim osvrtom na organizacijske aspekte
Nikša Alfirević
Jurica Pavičić
Abstract
U radu se predlaže metodološki okvir za kvantifikaciju i empirijsko vrednovanje
upravljanja (strateškim) organizacijskim promjenama kao važnog izdvojenog
područja unutar strateškog upravljanja. Također se, unutar predloženoga teoretskog modela,
ukazuje i na raskorak između postojećih i poželjnih karakteristika internog okruženja i
sposobnosti velikih hrvatskih poduzeća za uklapanje u turbulentni gospodarski kontekst. Iz
rada proizlaze moguće smjernice za buduća istraživanja, a one se prvenstveno odnose na
potrebu dodatne empirijske verifikacije iznesenih rezultata i nužnost (re)interpretacije
recentnih svjetskih teorija za potrebe domaćeg gospodarstva u funkciji uspješnijeg strateškog
uklapanja domaćih poslovnih subjekata u globalno poslovno okruženje.
Keywords
Strategija; uklapanje u okruženje; upravljanje organizacijskim promjenama; organizacijski aspekti strateškog upravljanja; velika hrvatska poduzeća
Hrčak ID:
26202
URI
Publication date:
1.12.2004.
Visits: 3.223 *