Original scientific paper
https://doi.org/10.46917/st.13.1.2
Analiza političke komunikacije na društvenim mrežama tijekom predizborne kampanje za parlamentarne izbore 2020.
Mislav Petošić
; VERN University, Zagreb, Croatia
Marija Slijepčević
; VERN University, Zagreb, Croatia
Abstract
Politička komunikacija koristi sve raspoložive kanale, a društvene
mreže jedan su od najkorištenijih izvora komunikacije u predizbornim
periodima. Istraživanja često pokazuju kako u političkoj komunikaciji
društvene mreže ostaju nedovoljno iskorišten potencijal, naročito u
području dvosmjerne komunikacije i interaktivnosti s građanima.
Na kojoj su razini bile političke stranke u parlamentarnim izborima
utvrđuje se kroz ovu analizu sadržaja objava na društvenim mrežama
Facebook i Instagram za pet najbolje rangiranih hrvatskih političkih
stranaka na parlamentarnim izborima 2020.: HDZ, SDP, Domovinski
pokret, Most i Možemo!. Glavni cilj rada bio je utvrditi kako su političke
stranke postavile komunikaciju na društvenim mrežama Facebooku
i Instagramu, mjerio se engagement korisnika, koji su format objava
stranke koristile, koje su bile teme objava, jesu li se koristili simboli,
službeni hashtagovi, jesu li stranke pozivale na engagement, označavale
osobe/institucije i surađivale s poznatim osobama.
Keywords
parlamentarni izbori 2020.; Republika Hrvatska; politička komunikacija; politički marketing; društvene mreže
Hrčak ID:
288549
URI
Publication date:
27.12.2022.
Visits: 1.819 *