Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.32903/zs.68.1-2.5

PSIHOLOGIJA UČENIKA KOJI UČE JEZIK: KONCEPCIJE I KONSTRUKCIJE SEBE (SAMOMOTIVACIJA)

Abdul Raham Omar ; Oxford International Education Group
Mirna Harwood
Hilmiye Konuralp


Full text: english pdf 11.044 Kb

page 73-90

downloads: 295

cite


Abstract

Pokušaj otkrivanja prirode i uloge psihologije učenika stranih jezika u učenju nije novost. Međutim, stupanj u kojem ti psihološki čimbenici utječu na razinu znanja stranog jezika tek treba biti otkriven. Da bismo razumjeli vezu između navedenih čimbenika i postignute razine, važno ga je ispitati sa svih aspekata. Jedno od najznačajnijih područja istraživanja je motivacija učenja stranog jezika i njezin utjecaj na postignutu razinu znanja ciljanog jezika. Razumijevanje tih psiholoških čimbenika može imati ključnu ulogu u razvoju učinkovite metode podučavanja jezika koja se usredotočuje na poboljšanje procesa učenja stranog jezika per se. Cilj je prvog dijela rada analizirati različite teorije motivacije učenja stranog jezika koje utječu na učenje jezika. U drugom dijelu rada dan je pregled najvažnijih nastavnih metoda koje olakšavaju proces učenja jezika. Nadalje, u radu se donosi i rasprava o provedenim istraživanjima navedenih nastavnih metoda i njihovom učinku na motivaciju učenika.

Keywords

motivacija; ciljani jezik; usvajanje drugog jezika; učenje jezika; psihološki čimbenici

Hrčak ID:

289577

URI

https://hrcak.srce.hr/289577

Publication date:

30.12.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 1.090 *