Original scientific paper
KRITERIJI ZA ANALIZU I VREDNOVANJE UDŽBENIKA STRANOGA JEZIKA S ASPEKTA RAZVOJNE PRIMJERENOSTI TEMA
Nataša Košuta
orcid.org/0000-0001-9150-6047
; Filozofski fakultet u Rijeci
Abstract
Osnovna je intencija ovoga rada izrada prijedloga kriterija za analizu i
evaluaciju tema u udžbeniku stranoga jezika s aspekta njihove razvojne
primjerenosti. S obzirom na to da je tekst u nastavi stranoga jezika istodobno i
izvor i cilj procesa učenja i poučavanja, kao temelj za analizu uzeta je tematika
tekstova u udžbenicima, i to s naglaskom na njihovu razvojnu – emocionalnu i
socijalnu primjenjivost u nastavi pod pretpostavkom da će razvojno
primjerena tematika tekstova potaknuti na komunikaciju. Prijedlog kriterija
izradit će se na temelju najvažnijih obilježja emocionalnoga i socijalnoga
razvoja ciljne skupine studenata prve godine studija njemačkoga jezika i
književnosti te postojećih kriterija analize i evaluacije za tekstove i
vježbe/zadatke u udžbenicima, a zatim primijeniti na dvama odabranim
udžbenicima za njemački kao strani jezik koji se rabe u tercijarnom
obrazovanju u Hrvatskoj. Na temelju provedene analize zaključit će se o
mogućim metodičkim implikacijama.
Keywords
Hrčak ID:
289925
URI
Publication date:
25.6.2015.
Visits: 814 *