Review article
FACHSPRACHENDIDAKTIK AUF DER HOCHSCHULEBENE - ZIELSETZUNG UND HERAUSFORDERUNGEN
Dragica Bukovčan
; Visoka policijska škola, Zagreb
Abstract
Članak se bavi složenom problematikom učenja i poučavanja jezika struke na
akademskoj razini te se daje kritički osvrt na tradicionalni pristup poučavanju,
koji karakterizira čitav niz lažnih dihotomija. Razmatra se uloga i odgovornost
nastavnika stranog jezika struke koji sudjeluju u osposobljavanju studenata za
njihova buduća zanimanja i ukazuje na potrebu promjene načina razmišljanja i
sustavnog proučavanja stručnojezične didaktike. Novi trendovi u
stručnojezičnoj didaktici temelje se na integrativnom pristupu poučavanju, što
pretpostavlja konstruktivnu suradnju nastavnika stranih jezika struke i
predmetnih nastavnika na utvrđivanju ciljeva učenja i poučavanja jezika
struke te sastavljanju planova i programa. Danas se razvoj prikladnih metoda
poučavanja i nastavnih materijala sve više usmjerava prema potrebama i
očekivanjima studenata. U članku se zastupa teza da u Hrvatskoj nedostaje
sustavan pristup stručnojezičnoj didaktici na tercijarnoj razini koji bi se
temeljio na provedenim i poticao daljnja empirijska istraživanja.
Keywords
Hrčak ID:
289940
URI
Publication date:
25.6.2015.
Visits: 595 *