Skip to the main content

Review article

FACHSPRACHENDIDAKTIK AUF DER HOCHSCHULEBENE - ZIELSETZUNG UND HERAUSFORDERUNGEN

Dragica Bukovčan ; Visoka policijska škola, Zagreb


Full text: german pdf 1.076 Kb

page 49-60

downloads: 166

cite


Abstract

Članak se bavi složenom problematikom učenja i poučavanja jezika struke na
akademskoj razini te se daje kritički osvrt na tradicionalni pristup poučavanju,
koji karakterizira čitav niz lažnih dihotomija. Razmatra se uloga i odgovornost
nastavnika stranog jezika struke koji sudjeluju u osposobljavanju studenata za
njihova buduća zanimanja i ukazuje na potrebu promjene načina razmišljanja i
sustavnog proučavanja stručnojezične didaktike. Novi trendovi u
stručnojezičnoj didaktici temelje se na integrativnom pristupu poučavanju, što
pretpostavlja konstruktivnu suradnju nastavnika stranih jezika struke i
predmetnih nastavnika na utvrđivanju ciljeva učenja i poučavanja jezika
struke te sastavljanju planova i programa. Danas se razvoj prikladnih metoda
poučavanja i nastavnih materijala sve više usmjerava prema potrebama i
očekivanjima studenata. U članku se zastupa teza da u Hrvatskoj nedostaje
sustavan pristup stručnojezičnoj didaktici na tercijarnoj razini koji bi se
temeljio na provedenim i poticao daljnja empirijska istraživanja.

Keywords

strani jezik struke, stručnojezična didaktika, nastava stranoga jezika struke, koncepti učenja i poučavanja

Hrčak ID:

289940

URI

https://hrcak.srce.hr/289940

Publication date:

25.6.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 595 *