Professional paper
Savjetodavni rad stručnog suradnika pedagoga s nastavnicima: Prikaz rezultata pedagoškog istraživanja
Jasna Horvat Vlahović
; Gimnazija dr. Ivana Kranjčeva Đurđevac
Mirjana Laginja
; Srednja škola Krapina
Lada Purgar
; Medicinska škola Karlovac
Natalija Šnidarić
orcid.org/0000-0001-5501-2402
; Škola za medicinske sestre Mlinarska
Ksenija Vatavuk Margetić
orcid.org/0000-0001-8021-2596
; Ekonomska škola Velika Gorica
Lea Šipka
Abstract
Suvremena pedagoška djelatnost pred stručne suradnike pedagoge postavlja nove izazove, posebno u okviru savjetodavnog rada s nastavnicima. Zadaća je stručnog suradnika pedagoga biti podrška svima u odgojno-obrazovnom procesu: učenicima, roditeljima i nastavnicima. Govoreći o savjetodavnom radu s nastavnicima i podršci, važno je odgovoriti na nekoliko ključnih pitanja: koliko vremena stručni suradnici pedagozi provode u neposrednom radu s nastavnicima, koji oblik podrške nastavnici očekuju od stručnog suradnika pedagoga i koliko su stručni suradnici pedagozi uspješni u savjetodavnom radu s nastavnicima? Također, za kvalitetan savjetodavni rad stručnog suradnika pedagoga potrebne su specifične kompetencije, odnosno važna je osposobljenost za provedbu savjetodavnog rada, ciljana priprema te evidencija u svrhu praćenja uspješnosti i postizanja rezultata u radu s nastavnicima. U ovome su radu prikazani rezultati ispitivanja stavova stručnih suradnika pedagoga o savjetodavnom radu s nastavnicima, odnosno iskustvu, zadovoljstvu i potrebama za podrškom u provođenju i unapređivanju savjetodavnog rada.
Keywords
stručni suradnik pedagog, savjetodavni rad, podrška, nastavnici, kompetencije
Hrčak ID:
293544
URI
Publication date:
5.2.2023.
Visits: 1.152 *