Review article
RITAM I POKRET U RANOM UČENJU NJEMAČKOGA JEZIKA
Damir Velički
; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
Abstract
U radu se razmatra značenje govora, ritma i pokreta u ranom učenju
njemačkoga jezika. Posebno se naglašava da rano učenje stranoga jezika treba
organizirati tako da u njega budu uključena različita osjetilna iskustva, pokret i
ritmički elementi, pazeći pritom na odabir adekvatnih nastavnih sadržaja i izmjenu
različitih aktivnosti koji uvažavaju cjelovitost dječje spoznaje i otkrivanje svijeta
svim osjetilima. Nakon teorijskog dijela ponuđeni su i pojašnjeni sadržaji koji se
posebno odnose na usvajanje novih riječi te pravilan izgovor određenih glasova u
njemačkom jeziku, intonaciju, slušnu percepciju, a sve to na igriv način, uz pomoć
pokreta i ritma.
Keywords
rano učenje njemačkoga jezika; govor; ritam; pokret; izgovor
Hrčak ID:
26968
URI
Publication date:
4.12.2006.
Visits: 5.718 *