Skip to the main content

Other

Promjene poslovnih procesa u skladu s tehnološkim i zakonskim mogućnostima

Davor Fanton ; HELIX d.o.o., Zagreb, Croatia


Full text: croatian PDF 80 Kb

versions

page 132-133

downloads: 36

cite


Abstract

Poslovni procesi u primarnom zdravstvenom sustavu najčešće nakon pregleda pacijenta zahtijevaju izradu jednog ili više tipskih službenih dokumenata. Nakon pregleda pacijenta u ordinaciji, status se upisuje u karton pacijenta, a zatim se izdaje grupa dokumenata (recepti, uputnice, potvrde, odnosno prijave) koje je liječnik obavezan izraditi u skladu s propisima. Često je proces dokumentiranja pregleda ili postupka za jednog pacijenta po trajanju duži od samog pregleda, odnosno ručno generiranje papirnatih dokumenata predstavlja veće opterećenje za zdravstvene djelatnike od medicinske obrade pacijenata.

Keywords

Hrčak ID:

298697

URI

https://hrcak.srce.hr/298697

Publication date:

29.2.2016.

Visits: 92 *