Teaching History, Vol. 1 No. 2, 2022.
Professional paper
Dnevnik Eve Heyman
Marija Krstinić
; Osnovna škola Split 3
Dragica Reljić
; Osnovna škola Split 3
Abstract
U članku je prikazan primjer rada na temi Holokausta s učenicima osmog razreda. Autorice su uvažavajući smjernice o poučavanju o Holokaustu osmislile aktivnosti koje učenicima omogućuju razvoj kritičkog mišljenja te prepoznavanja koraka koji mogu dovesti do genocida. Radeći na primarnom izvoru- „Dnevniku Eve Heyman“ učenici uspoređuju život njihove vršnjakinje, trinaestogodišnje djevojčice Eve, prije i poslije nacističke okupacije Mađarske. Radom na pripremljenoj lenti vremena opisuju faze genocida i prepoznaju te faze u Evinim zapisima u njenom dnevniku. U završnom djelu aktivnosti na temelju pjesme mladića Pavela Friedmana „Leptir“ izrađuju leptire u znak sjećanja na žrtve Holokausta.
Keywords
dnevnik; Eva Heyman; faze genocida; Holokaust
Hrčak ID:
299584
URI
Publication date:
1.12.2022.
Visits: 595 *