Informatica museologica, No. 53, 2022.
Professional paper
Brendiranje u svijetu muzeja, primjer Muzeja grada Karlovca
Hrvojka Božić
; Muzeji grada Karlovca, Karlovac
Josipa Vukelić
; Muzeji grada Karlovca, Karlovac
Abstract
Otvorenje nove lokacije – Muzej Domovinskog rata Karlovac – Turanj, uz dosadašnji Gradski muzej Karlovac, Stari grad Dubovac i Galeriju „Vjekoslav Karas“ potaknulo je reorganizaciju ustanove u svojevrstan muzejski klaster različitih ustrojbenih jedinica. Zbog pojave „novog muzeja” u sastavu Gradskog muzeja Karlovac nužno je bilo promijeniti naziv i ustroj postojeće ustanove, što je potaknulo procese promišljanja strateškog razvoja ustanove, njezine prilagodbe suvremenim potrebama prepoznatljivosti u javnosti, a time i uspješnosti privlačenja novih posjetitelja. Sve to nametnulo je pitanje brendiranja, obuhvaćajući pritom postupke definiranja identiteta brenda Muzeja grada Karlovca, kao i novoga vizualnog identiteta za kojeg se željelo da se temelji na već postavljenoj prepoznatljivoj razini profesionalnog rada stavljanjem temeljnih muzejskih funkcija i elemenata dobro izgrađenoga dosadašnjeg ugleda dosljedne kulturne ustanove u fokus.
Keywords
Vizualni identitet; Brendiranje; Muzeji grada Karlovca, Karlovac
Hrčak ID:
303934
URI
Publication date:
11.12.2022.
Visits: 560 *