Skip to the main content

Preliminary communication

Primjena diferenciranih zadataka u nastavi biologije

Slobodan B. Živanović ; Elementary School "Treći kragujevački bataljon", Kragujevac; Elementary School "Natalija-Nana Nedeljković", Grošnica, Serbia


Full text: croatian pdf 504 Kb

page 83-97

downloads: 5.521

cite


Abstract

Osnovni nedostaci klasične (tradicionalne) nastave biologije su veoma rijetko vrednovanje i ocjenjivanje postignutih rezultata učenika i nedostatak povratne informacije o razini i strukturi usvojenosti nastavnih sadržaja kod učenika. Upravo iz te činjenice i proizlazi osnovna pretpostavka ovoga istraživanja, a to je da se navedeni nedostaci glede vrednovanja postignuća učenika mogu ukloniti ili ublažiti kombiniranom primjenom kontinuiranog objektivnog ispitivanja znanja i diferenciranih zadataka, a da će se nastava biologije u osnovnoj školi na taj način osvježiti, obogatiti i poboljšati.

Keywords

tradicionalna nastava; vrednovanje postignuća učenika; kontinuirano ispitivanje znanja; diferencirani zadaci

Hrčak ID:

27855

URI

https://hrcak.srce.hr/27855

Publication date:

19.8.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 7.162 *