Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.3935/rsp.v30i1.1917

Dimenzije treće misije sveučilišta iz perspektive sveučilišnih nastavnika i studenata

Maja Bosanac orcid id orcid.org/0000-0002-0185-3473 ; University of Novi Sad, Faculty of Philosophy, Novi Sad, Serbia
Jovana Milutinović orcid id orcid.org/0000-0002-1121-8115 ; University of Novi Sad, Faculty of Philosophy, Novi Sad, Serbia
Biljana Lungulov orcid id orcid.org/0000-0002-6163-8986 ; University of Novi Sad, Faculty of Philosophy, Novi Sad, Serbia


Full text: english pdf 378 Kb

page 71-87

downloads: 214

cite

Full text: croatian pdf 378 Kb

page 88-88

downloads: 154

cite


Abstract

Nove uloge sveučilišta rezultiraju proširenjem tradicionalnih misija (nastave i istraživanja) u pravcu institucionalizacije i jačanja treće misije i povezivanja sveučilišta s društvenom zajednicom. U skladu s tim, cilj rada je ispitati percepcije sveučilišnih nastavnika i studenata o različitim misijama sveučilišta, s posebnim osvrtom na civilnu dimenziju koja je manje proučavana u odnosu na ekonomsku dimenziju treće misije. Istraživanje je obuhvatilo ukupno 1 048 ispitanika, od kojih 582 studenta i 466 nastavnika Sveučilišta u Novom Sadu i korišten je Upitnik o civilnoj misiji sveučilišta i obrazovanju za održivi razvoj. Dobiveni rezultati ukazuju da između nastavnika i studenata ima više sličnosti nego razlika u percepciji značaja različitih misija sveučilišta. Kada je riječ o razlikama, nastavnici pridaju veći značaj ulozi sveučilišta prilikom promocije civilnog zalaganja, dok studenti veći značaj pridaju ulozi prethodnih razina obrazovanja.

Keywords

civilno zalaganje; istraživanje; nastava; sveučilište; treća misija

Hrčak ID:

304795

URI

https://hrcak.srce.hr/304795

Publication date:

4.6.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 915 *