Skip to the main content

Professional paper

Školska knjižnica – središnje mjesto edukacije za održivi razvoj

Jasna Milički orcid id orcid.org/0009-0000-5625-2424 ; Elementary School Marija Bistrica
Ana Sudarević orcid id orcid.org/0009-0000-3167-8605 ; Elementary School Dubovac


Full text: croatian pdf 1.492 Kb

page 95-100

downloads: 172

cite


Abstract

Odnos tehnologije i društvenog konteksta sve više zapostavlja važnost suodnosa ljudi s prirodom koja je od esencijalne važnosti. Stoga je nužno što prije djelovati i intenzivirati razvijanje važnih kompetencija formalnim obrazovanjem pojedinca, što nudi međupredmetna tema Održivi razvoj. Velika pomoć u tome može biti Lista prijedloga književnih djela za promicanje održivog razvoja za djecu i mlade koja sadržava popis naslova za svaki cilj UN-ove Agende 2030, odnosno, preko stotinu djela koja će pomoći u informiranju o održivom razvoju te poticati na aktivno i kritičko promišljanje o vještinama koje su važne za poboljšanje kvalitete vlastitog života, ali i života zajednice.

Keywords

Agenda 2030; međukurikularno planiranje; održivi razvoj; školska knjižnica

Hrčak ID:

305334

URI

https://hrcak.srce.hr/305334

Publication date:

28.6.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 557 *