New binding, Vol. XXI No. 39, 2023.
Professional paper
Školska knjižnica – središnje mjesto edukacije za održivi razvoj
Jasna Milički
orcid.org/0009-0000-5625-2424
; Elementary School Marija Bistrica
Ana Sudarević
orcid.org/0009-0000-3167-8605
; Elementary School Dubovac
Abstract
Odnos tehnologije i društvenog konteksta sve više zapostavlja važnost suodnosa ljudi s prirodom koja je od esencijalne važnosti. Stoga je nužno što prije djelovati i intenzivirati razvijanje važnih kompetencija formalnim obrazovanjem pojedinca, što nudi međupredmetna tema Održivi razvoj. Velika pomoć u tome može biti Lista prijedloga književnih djela za promicanje održivog razvoja za djecu i mlade koja sadržava popis naslova za svaki cilj UN-ove Agende 2030, odnosno, preko stotinu djela koja će pomoći u informiranju o održivom razvoju te poticati na aktivno i kritičko promišljanje o vještinama koje su važne za poboljšanje kvalitete vlastitog života, ali i života zajednice.
Keywords
Agenda 2030; međukurikularno planiranje; održivi razvoj; školska knjižnica
Hrčak ID:
305334
URI
Publication date:
28.6.2023.
Visits: 557 *