Review article
https://doi.org/10.17818/EMIP/2022/1.13
TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U DIGITALNOM DOBU: PREGLED LITERATURE
Branka Dropulić
orcid.org/0000-0003-4276-225X
; University of Zagreb, Faculty of Economics & Business
Zoran Krupka
; University of Zagreb, Faculty of Economics & Business
Goran Vlašić
orcid.org/0000-0001-5690-930X
; University of Zagreb, Faculty of Economics & Business
Abstract
Kellerov rad Conceptualizing, Measuring and Managing Customer-Based Brand Equity, objavljen 1993. godine u Journal of Marketing, predstavlja polaznu točku u istraživanju koncepta tržišne vrijednosti marke. Međutim, u posljednjih 10 godina, sa snažnim razvojem (komunikacijske) tehnologije i, u posljednje vrijeme, s pandemijom COVID-19, stvari su se promijenile i većina marki je svoje poslovanje preselila u online okruženje. Zbog toga je potrebno preispitati koncept tržišne vrijednosti marke. Ovaj rad daje pregled literature o tržišnoj vrijednosti marke u digitalnom dobu uočavanjem praznina na tržištu i predlaže smjerove za buduća istraživanja. U tu svrhu provedena je bibliometrijska analiza popraćena opisom članaka objavljenih u Web of Science bazi podataka. Rad pridonosi literaturi o upravljanju markama predlažući smjerove budućih istraživanja u području tržišne vrijednosti marke.
Keywords
tržišna vrijednost marke; digitalno doba; tržišna vrijednost marke temeljena na potrošačima; digitalni marketing; pregled literature
Hrčak ID:
278696
URI
Publication date:
6.6.2022.
Visits: 2.997 *