Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.17818/EMIP/2022/1.13

TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U DIGITALNOM DOBU: PREGLED LITERATURE

Branka Dropulić orcid id orcid.org/0000-0003-4276-225X ; University of Zagreb, Faculty of Economics & Business
Zoran Krupka ; University of Zagreb, Faculty of Economics & Business
Goran Vlašić orcid id orcid.org/0000-0001-5690-930X ; University of Zagreb, Faculty of Economics & Business


Full text: english pdf 673 Kb

page 277-302

downloads: 1.220

cite


Abstract

Kellerov rad Conceptualizing, Measuring and Managing Customer-Based Brand Equity, objavljen 1993. godine u Journal of Marketing, predstavlja polaznu točku u istraživanju koncepta tržišne vrijednosti marke. Međutim, u posljednjih 10 godina, sa snažnim razvojem (komunikacijske) tehnologije i, u posljednje vrijeme, s pandemijom COVID-19, stvari su se promijenile i većina marki je svoje poslovanje preselila u online okruženje. Zbog toga je potrebno preispitati koncept tržišne vrijednosti marke. Ovaj rad daje pregled literature o tržišnoj vrijednosti marke u digitalnom dobu uočavanjem praznina na tržištu i predlaže smjerove za buduća istraživanja. U tu svrhu provedena je bibliometrijska analiza popraćena opisom članaka objavljenih u Web of Science bazi podataka. Rad pridonosi literaturi o upravljanju markama predlažući smjerove budućih istraživanja u području tržišne vrijednosti marke.

Keywords

tržišna vrijednost marke; digitalno doba; tržišna vrijednost marke temeljena na potrošačima; digitalni marketing; pregled literature

Hrčak ID:

278696

URI

https://hrcak.srce.hr/278696

Publication date:

6.6.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 2.997 *