Preliminary communication
MJERENJE KVALITETE LOKALNIH JAVNIH USLUGA S POMOĆU SERVQUALA: SLUČAJ DUBROVNIKA
Marija Martinović
; University of Dubrovnik
Ivana Pavlić
; University of Dubrovnik
Meri Šuman Tolić
; University of Dubrovnik
Abstract
Javne službe suočavaju se s nužnošću primjene poslovnih filozofija usmjerenih prema potrošačima i pristupu upravljanju kvalitetom. U radu se nastoji naglasiti važnost procjene potrošača o kvaliteti javnih usluga. Prema toj procjeni, razlika između percepcije i očekivanja potrošača odredit će se s pomoću SERVQUAL metodologije. Istraživanje je provedeno na 250 stanovnika Dubrovnika. Rezultati pokazuju da postoji značajan jaz između percipirane i očekivane kvalitete javnih službi. Takav uvid vodi k zaključku da bi se u upravljanju javnim službama trebala uzeti u obzir važnost praćenja kvalitete kao baze za primjenu ukupnog praćenja kvalitete.
Keywords
lokalne javne službe; kvaliteta usluge; SERVQUAL
Hrčak ID:
191296
URI
Publication date:
21.12.2017.
Visits: 3.995 *