Skip to the main content

Professional paper

UTJECAJ POSLOVNE INTELIGENCIJE I INTELIGENCIJE KONKURENTNOSTI U DONOŠENJU ISPRAVNIH POSLOVNIH ODLUKA

Goran Pranjić ; Ministry of Foreign Affairs of Bosnia and Herzegovina


Full text: english pdf 309 Kb

page 271-288

downloads: 1.976

cite


Abstract

U uvjetima poslovanja u kojima tvrtke funkcioniraju, u vremenu kada su tehnološke mogućnosti razvijene i dostupne, kada se stvara velika količina podataka iz poslovnih transakcija, i kada je znanje jedini resurs koji nedostaje suvremenom gospodarstvu, ako odgovorni žele zadržati i poboljšati svoju poziciju na tržištu oni moraju znati brzo donositi ispravne poslovne odluke. U ovom članku su predstavljeni pozitivni učinci istovremene uporabe alata i tehnika poslovne i inteligencije konkurentnosti u procesu donošenja ispravnih odluka za tvrtku. U tekstu su predstavljeni dokazi da informacija o samoj tvrtki, dobivena tehnikom poslovne inteligencije, i informacija o konkurenciji, dobivena inteligencijom konkurentnosti, predstavljaju temelj za donošenje ispravnih poslovnih odluka koje dovode do željenog cilja tvrtke. Objašnjeni su kriteriji kojih se tvrtka mora pridržavati prilikom uvođenja koncepta poslovne i inteligencije konkurentnosti.

Keywords

podaci; informacija; znanje; poslovna odluka; tvrtka; poslovna inteligencija; inteligencija konkurentnosti

Hrčak ID:

69721

URI

https://hrcak.srce.hr/69721

Publication date:

28.6.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 2.847 *