Skip to the main content

Original scientific paper

Edo Rajh


Full text: english pdf 77 Kb

page 770-781

downloads: 16.240

cite


Abstract

Svrha je istraživanja bilo razvijanje ljestvice za mjerenje tržišne vrijednosti marke sa stanovišta potrošača. Kao osnova upotrijebljen je Kellerov model tržišne vrijednosti marke, pa su stoga za mjerenje tržišne vrijednosti marke upotrijebljene četiri dimenzije: poznatost marke i snaga, preferiranost i jedinstvenost asocijacija na marku. Provedena su tri istraživanja sa svrhom pročišćivanja početnoga skupa tvrdnji i procjenjivanja pouzdanosti, dimenzionalnosti i kovergentne, diskriminantne i kriterijske valjanosti razvijene mjerne ljestvice. Istraživanjem je dokazana pouzdanost, konceptualizirana dimenzionalnost i konvergentna, diskriminatna i kriterijska valjanost razvijene ljestvice.

Keywords

Hrčak ID:

28375

URI

https://hrcak.srce.hr/28375

Publication date:

15.8.2002.

Article data in other languages: english

Visits: 18.137 *