Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.22210/strjez/52-1/2

Migranti i osobe u trećoj dobi pričaju svoju priču o učenju jezika

David Singleton ; Trinity College Dublin, Ireland
Dorota Záborská orcid id orcid.org/0000-0001-7634-6129 ; Osaka University, Osaka, Japan


Full text: english pdf 103 Kb

page 37-48

downloads: 56

cite


Abstract

Fokus je u ovom članku na dvjema različitim kategorijama učenika jezika - migrantima i oso-
bama u trećoj dobi. Kod obje skupine pokazuje se da prepričavanje vlastita iskustva učenja
jezika pozitivno utječe na taj proces. Činjenica da postoji jednak ishod za dvije tako različite
kategorije, potencijalno implicira da se isti pozitivan ishod može očekivati kod bilo koje kategorije
učenika jezika.

Keywords

dobrobit; migrant; treća dob; prepričavanje; užitak

Hrčak ID:

309149

URI

https://hrcak.srce.hr/309149

Publication date:

23.10.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 155 *