Geografski horizont, Vol. 55. No. 2., 2009.
Professional paper
Grad Rijeka u “potrazi“ za novim imidžem: Marketing gradova s ciljem stvaranja konkurentne urbane sredine
Lana Slavuj
orcid.org/0000-0002-9440-5679
; University of Zagreb, Science Faculty, Department of geography, Marulićev trg 19/II, 10 000 Zagreb, Croatia
Abstract
Danas u svijetu postoje različiti brandovi, pa tako govorimo o brandu automobila, odjeće, cipela ili prehrambenih proizvoda. Međutim, mogu li brandovi biti i neki prostori, konkretnije gradovi?
Iako gradovi nisu proizvodi poput ovih prije navedenih ipak se u posljednje vrijeme sve više radi
na stvaranju njihove prepoznatljivosti. Specifičan i pozitivan imidž pomaže gradovima da se bolje istaknu između ostalih koji nude slične mogućnosti. Povijesno-geografske značajke, kulturna baština, festivali i cjelokupna atmosfera koju posjeduje određeni prostor, temelji su za posebnu priču koja bi nas (posjetitelje, poduzetnike ili buduće stanovnike) trebala uvjeriti da između mnogih drugih, odaberemo baš taj grad. U tu svrhu razvijene su različite marketinške strategije.
Keywords
Grad Rijeka; gradovi; brendovi; marketing
Hrčak ID:
315082
URI
Publication date:
18.12.2009.
Visits: 330 *