Annual of social work, Vol. 30 No. 2, 2023.
Preliminary communication
https://doi.org/10.3935/ljsr.v30i2.548
Procesi u superviziji studenata socijalnog rada
Tatjana Vlašić
orcid.org/0009-0006-1360-9108
; Croatian Institute for Social Work, Regional Office Novi Zagreb, Zagreb, Croatia
*
* Corresponding author.
Abstract
Supervizija studenata socijalnog rada kao sastavni dio obrazovnog procesa je integrirani način učenja u kojem studenti socijalnog rada svoja teorijska znanja primjenjuju na terenskoj praksi, a kroz reflektiranje u odnosu na svoja iskustva s prakse u superviziji unaprjeđuju svoj profesionalni i osobni razvoj. U ovom radu prikazan je dio rezultata kvalitativnog istraživanja procesa supervizije studenata. U istraživanju je sudjelovalo 10 supervizora studenata socijalnog rada koji su provodili superviziju na preddiplomskom i diplomskom studiju Studijskog centra socijalnog rada, Pravnog fakulteta u Zagrebu, Sveučilišta u Zagrebu. Istraživanje je provedeno metodom polustrukturiranog intervjua, a u obradi podataka korištena je analiza tematskog okvira. Rezultati istraživanja pokazuju da supervizori u svom radu koriste brojne metode, tehnike, modele i koncepte pri čemu je naglašena edukativna funkcija supervizije koja se kreće od usmjerenosti na zadatak do usmjerenosti na proces supervizije. U pogledu povratnih informacija dominira podržavajući aspekt supervizije. Specifične poteškoće u superviziji uglavnom su povezane s organizacijskim modelom provođenja terenske prakse i koordinacijom aktivnosti s obrazovnom ustanovom. Također, u radu se opisuju i posebnosti procesa supervizije studenata u odnosu na druge vrste supervizije koje su u svom radu prepoznali supervizori studenata.
Keywords
supervizija studenata socijalnog rada; terenska praksa; supervizijski proces
Hrčak ID:
316616
URI
Publication date:
31.3.2024.
Visits: 678 *