Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.17818/EMIP/2024/1.6

ULOGA MARKETINGA EDUKATIVNOG SADRŽAJA – ANALIZA STUDIJE SLUČAJA ICT TVRTKI

Iva Gregurec orcid id orcid.org/0000-0002-2429-0335 ; University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics *
Miroslav Mandić orcid id orcid.org/0000-0001-6118-6687 ; University of Zagreb, Faculty of Economics & Business
Jelena Bakić orcid id orcid.org/0009-0004-5128-9657

* Corresponding author.


Full text: english pdf 601 Kb

page 113-133

downloads: 201

cite


Abstract

Ovaj rad istražuje ulogu marketinga edukativnog sadržaja, kao dijela strategije digitalnog marketinga koji primjenjuju poduzeća koja razvijaju softvere i aplikacije te se njime koriste u komunikaciji s drugim poduzećima. Za potrebe prikupljanja primarnih podataka provedeno je kvalitativno istraživanje s pomoću dubinskih intervjua na namjernom uzorku, uzorku stručnjaka. S obzirom na složenost proizvoda i poslovnih modela poduzeća iz uzorka, svrha istraživanja bila je utvrditi kako ona uspostavljaju poslovne odnose, kako se koriste marketing edukativnim sadržajem te koja je njegova uloga u komunikaciji s drugim poduzećima. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju na to da je uloga marketinga edukativnog sadržaja, za poduzeća iz uzorka, iznimno važna u nastojanju širenja tržišta, otvaranja novih poslovnih prilika, kao i u procesu prodaje, posebice u poslovima visoke financijske vrijednosti.

Keywords

digitalne tehnologije; digitalni marketing; marketing sadržaja; marketing edukativnog sadržaja; poduzeća za razvoj softvera i aplikacija

Hrčak ID:

317744

URI

https://hrcak.srce.hr/317744

Publication date:

11.6.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 613 *