Preliminary communication
https://doi.org/10.17818/EMIP/2024/1.6
ULOGA MARKETINGA EDUKATIVNOG SADRŽAJA – ANALIZA STUDIJE SLUČAJA ICT TVRTKI
Iva Gregurec
orcid.org/0000-0002-2429-0335
; University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics
*
Miroslav Mandić
orcid.org/0000-0001-6118-6687
; University of Zagreb, Faculty of Economics & Business
Jelena Bakić
orcid.org/0009-0004-5128-9657
* Corresponding author.
Abstract
Ovaj rad istražuje ulogu marketinga edukativnog sadržaja, kao dijela strategije digitalnog marketinga koji primjenjuju poduzeća koja razvijaju softvere i aplikacije te se njime koriste u komunikaciji s drugim poduzećima. Za potrebe prikupljanja primarnih podataka provedeno je kvalitativno istraživanje s pomoću dubinskih intervjua na namjernom uzorku, uzorku stručnjaka. S obzirom na složenost proizvoda i poslovnih modela poduzeća iz uzorka, svrha istraživanja bila je utvrditi kako ona uspostavljaju poslovne odnose, kako se koriste marketing edukativnim sadržajem te koja je njegova uloga u komunikaciji s drugim poduzećima. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju na to da je uloga marketinga edukativnog sadržaja, za poduzeća iz uzorka, iznimno važna u nastojanju širenja tržišta, otvaranja novih poslovnih prilika, kao i u procesu prodaje, posebice u poslovima visoke financijske vrijednosti.
Keywords
digitalne tehnologije; digitalni marketing; marketing sadržaja; marketing edukativnog sadržaja; poduzeća za razvoj softvera i aplikacija
Hrčak ID:
317744
URI
Publication date:
11.6.2024.
Visits: 703 *