Skip to the main content

Professional paper

Suvremeni kompetencijski pristup obrazovanju na Veterinarskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu

Ksenija Vlahović ; Faculty of Veterinary Medicine, University of Zagreb, Zagreb, Croatia *
Marko Samardžija ; Faculty of Veterinary Medicine, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Marko Pećin ; Faculty of Veterinary Medicine, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Hrvoje Capak ; Faculty of Veterinary Medicine, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Nino Maćešić ; Faculty of Veterinary Medicine, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Gordana Gregurić Gračner ; Faculty of Veterinary Medicine, University of Zagreb, Zagreb, Croatia

* Corresponding author.


Full text: croatian pdf 436 Kb

page 50-57

downloads: 65

cite


Abstract

Članak donosi pregled dosadašnjih obrazovnih pristupa vezanih za uspostavu kompetencijskog pristupa u veterinarskom obrazovanju. Primjena ishoda učenja na Veterinarskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu (dalje u tekstu: Veterinarski fakultet) utjecala je na cijeli niz obrazovnih smjernica i praksi u suvremenom obrazovanju doktora veterinarske medicine. Bitne promjene koje uključuju uspostavu osiguravanja kvalitete obrazovnih ishoda studijskog programa i povezanost s potrebama tržišta rada
provode se odnedavno na Fakultetu pod utjecajem razvoja Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (HKO) i koncepta Europskog sustava evaluacije veterinarskog obrazovanja (European System of Evaluation of Veterinary Training, ESEVT) nazvanog Kompetencije prvoga dana (Day One Competences, DOC), sustava u nadležnosti Europske udruge ustanova za veterinarsko obrazovanje (European Association of Establishments for Veterinary Education, EAEVE) i Federacije europskih veterinara (Federation of Veterinarians of Europe, FVE). Kurikul veterinarske medicine, razvijen na Veterinarskom fakultetu, koji se temelji na ishodima učenja danas jasno uređuje cjelokupni sustav standarda kvalifikacije veterinarske profesije i čini ih prepoznatljivim u hrvatskim i europskim okvirima. U radu se prikazuje pristup konstruktivnom poravnanju ishoda učenja koji će postati dijelom budućih postupaka vrednovanja ustanova u visokom obrazovanju.

Keywords

kompetencije; ishodi učenja; standard kvalifikacije; standard zanimanja; konstruktivno poravnavan

Hrčak ID:

318337

URI

https://hrcak.srce.hr/318337

Publication date:

24.6.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 218 *