New binding, Vol. XXII No. 41, 2024.
Professional paper
Poticanje čitanja posredstvom ekoloških i održivih tema: primjer školske knjižnice Osnovne škole Zlatar Bistrica
Snježana Kovačević
orcid.org/0000-0002-2269-0108
; Zlatar Bistrica Primary School
Abstract
U školskoj se knjižnici provode razne aktivnosti za poticanje čitanja koje uključuju raznovrsne teme pa tako i poticanje ekološke svijesti prilikom čega učenici razvijaju zelenu pismenost, tj. razmišljanje o održivom razvoju. Cilj ovog članka jest prikazati rezultate rada učenika u radionicama koje su u svrhu obilježavanja Ekomjeseca tijekom ožujka 2023. godine bile organizirane u školskoj knjižnici Osnovne škole Zlatar Bistrica kako bi učenici učili o održivosti na konkretnim i neposrednim primjerima iz svakodnevnog života uz istovremeno razvijanje čitalačke pismenosti. U radu se pobliže opisuju radionice u kojima su učenici sudjelovali u aktivnostima učenja vezanima uz ekologiju i brigu o okolišu, razvijali čitateljske vještine, koristili različite medije u istraživačkom učenju te posredstvom informacijsko-komunikacijske tehnologije stjecali vještine cjeloživotnog učenja.
Keywords
čitalačka pismenost; ekologija; održivost; školska knjižnica
Hrčak ID:
319133
URI
Publication date:
27.6.2024.
Visits: 239 *