Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.30754/vbh.67.2.1176

Obrazovanje za rad u informacijskoj službi na Odsjeku za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta u Osijeku

Snježana Stanarević Katavić orcid id orcid.org/0000-0001-5413-3261 ; Odsjek za informacijske znanosti, Filozofski fakultet Sveučilišta u Osijeku


Full text: croatian pdf 218 Kb

page 21-41

downloads: 56

cite


Abstract

Cilj. Cilj je ovoga rada kritički se osvrnuti na sadržaje i ishode obrazovanja za rad u informacijskoj službi na Odsjeku za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta u Osijeku te ih usporediti s kompetencijskom matricom za rad u informacijskoj službi koja je opisana u publikacijama Američkog knjižničarskog društva.
Pristup/metodologija/dizajn. Provedena je analiza aktualnog studijskog programa s ciljem utvrđivanja svih kolegija koji kao ishode nude kompetencije i vještine potrebne za rad u informacijskoj službi te su ti ishodi uspoređeni s postojećim smjernicama i kompetencijama za rad u informacijskoj službi.
Rezultati. Studijski program informatologije na Odsjeku za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta u Osijeku nudi kolegije koji pokrivaju potrebne kompetencije za rad u informacijskoj službi.
Ograničenja. Zaključci rada temelje se na usporedbi programa studija informatologije na Odsjeku za informacijske znanosti u Osijeku s publikacijama Američkog knjižničarskog društva koje koriste mnogi nastavnici i praktičari. Navedene smjernice ne ukazuju uvijek na hrvatsko iskustvo rada u informacijskoj službi.
Originalnost/vrijednost. U radu se donosi analiza studijskog programa informatologije na Odsjeku za informacijske znanosti u Osijeku u pogledu kompetencija potrebnih za rad u informacijskoj službi kakva do sada nije postojala.

Keywords

informacijska služba u knjižnici; informacijsko-referalne usluge; knjižničarske kompetencije; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske znanosti

Hrčak ID:

319929

URI

https://hrcak.srce.hr/319929

Publication date:

19.7.2024.

Visits: 167 *