Media studies, Vol. 15 No. 29, 2024.
Professional paper
https://doi.org/10.20901/ms.15.29.9
Pohvale, segmenti i toplinske karte: traženje smislenog života uz pomoć Strave
Douglas Hochstetler
orcid.org/0000-0003-3043-4005
; James Madison University
Abstract
Razvoj i korištenje aplikacija društvenih medija stvaraju kako prilike tako i izazove za korisnike, uključujući zajednicu sportaša koji treniraju sportove izdržljivosti. Aplikacija Strava, pokrenuta 2009. godine, stekla je popularnost i dosegnula približno 100 milijuna korisnika do ožujka 2024. godine. Ponekad nazivana društvenim medijem za sportaše koji treniraju sportove izdržljivosti, Strava je primjer specifičnog oblika virtualne komunikacije koji je vrijedan istraživanja. U ovom radu ciljevi su: 1) opisati značajke aplikacije i njezin utjecaj na korisnike, uključujući koristi i izazove i 2) istražiti brojne etičke probleme povezane s korištenjem Strave. Metode uključuju filozofski pristup s posebnim fokusom na američku filozofsku tradiciju (npr. Henry David Thoreau, William James i Henry Bugbee), uz prikaz osobnog korištenja Strave za trkačke i plivačke treninge.
Keywords
sportovi izdržljivosti; društveni mediji; filozofija; etika; iskustvo
Hrčak ID:
320732
URI
Publication date:
16.9.2024.
Visits: 195 *