Skip to the main content

Review article

https://doi.org/xx

MINDING THE BRANDING – KAKO EEG MOŽE POMOĆI? PREGLED LITERATURE O PRIMJENI ELEKTROENCEFALOGRAFIJE U BRENDIRANJU

Danica Radević Pavličić orcid id orcid.org/0009-0006-2168-3690 ; HEC Faculty of international Tourism and Hotel Management, Montenegro *

* Corresponding author.


Full text: english pdf 2.940 Kb

downloads: 25

cite


Abstract

Emocija, percepcija, povezanost, naklonost – sve su to osjetljivi, teško uočljivi i često svjesno neotkriveni čimbenici utjecaja na ponašanje potrošača, počevši od svijesti o brendu do konačnog poziva na kupnju proizvoda ili usluge, pa čak i šire. Imajući to u vidu, svrha je ovog rada istražiti i prikazati aktualna saznanja vezana uz korištenje neuroznanstvenim metodama u istraživanju brendiranja, točnije, primjenu elektroencefalografije u empirijskim istraživanjima koja se provode u ovom području.S obzirom na važnost svih faza procesa brendiranja za stvaranje dugotrajnog odnosa između brenda i potrošača, važno je razumjeti i kognitivne i emocionalne reakcije povezane s tim iskustvom. Nakon pregleda postojeće literature, koristeći se PRISMA metodom u kombinaciji s kvalitativnom analizom sadržaja te prezentiranjem ključnih nalaza i zaključaka iz članaka relevantnih za ovu temu, može se potvrditi da se elektroencefalografija smatra neuromarketinškom metodom koja može dati i prikazati ove podatke na brz, neinvazivan i pristupačan način, što opravdava daljnja istraživanja njezine primjene.

Keywords

neuroznanost; neuromarketing; elektroencefalografija; EEG; brendiranje

Hrčak ID:

321412

URI

https://hrcak.srce.hr/321412

Publication date:

14.10.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 145 *