Economic Thought and Practice, , 2024.
Review article
MINDING THE BRANDING – KAKO EEG MOŽE POMOĆI? PREGLED LITERATURE O PRIMJENI ELEKTROENCEFALOGRAFIJE U BRENDIRANJU
Danica Radević Pavličić
orcid.org/0009-0006-2168-3690
; HEC Faculty of international Tourism and Hotel Management, Montenegro
*
* Corresponding author.
Abstract
Emocija, percepcija, povezanost, naklonost – sve su to osjetljivi, teško uočljivi i često svjesno neotkriveni čimbenici utjecaja na ponašanje potrošača, počevši od svijesti o brendu do konačnog poziva na kupnju proizvoda ili usluge, pa čak i šire. Imajući to u vidu, svrha je ovog rada istražiti i prikazati aktualna saznanja vezana uz korištenje neuroznanstvenim metodama u istraživanju brendiranja, točnije, primjenu elektroencefalografije u empirijskim istraživanjima koja se provode u ovom području.S obzirom na važnost svih faza procesa brendiranja za stvaranje dugotrajnog odnosa između brenda i potrošača, važno je razumjeti i kognitivne i emocionalne reakcije povezane s tim iskustvom. Nakon pregleda postojeće literature, koristeći se PRISMA metodom u kombinaciji s kvalitativnom analizom sadržaja te prezentiranjem ključnih nalaza i zaključaka iz članaka relevantnih za ovu temu, može se potvrditi da se elektroencefalografija smatra neuromarketinškom metodom koja može dati i prikazati ove podatke na brz, neinvazivan i pristupačan način, što opravdava daljnja istraživanja njezine primjene.
Keywords
neuroznanost; neuromarketing; elektroencefalografija; EEG; brendiranje
Hrčak ID:
321412
URI
Publication date:
14.10.2024.
Visits: 145 *